Re: Problem z monitorem

Autor: Kalin <kalin2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 16:34:05 MET DST

Kalin <kalin2@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Wczoraj (15 wrzesnia) kupilem monitor NEC FE991SB. Przed zakupem
testowalem
> go w sklepie, nie wykazywal zadnych bledow, obraz byl bardzo ostry, no i
> jakosc kolorow oczywiscie tez. Gdy przyszedlem do domu monitor zaczal
lekko
> falowac, wyglada to na typowe zaklocenia w przypadku gdy lezy komorka kolo
> monitora i ktos zacznie na nia dzwonic. Komorke oczywisc trzymam teraz
> daleko od monitora, ale zaklocenia nie znikaja, potrafia niepokazywac sie
> przez pare godzin, po czym przez kolejne znow przeszkadzaja.
> [...]

Okazuje sie, ze ten monitor ma chyba slabe ekranowanie, ale inne egzemplarze
tego samego modelu maja chyba takie same slabe.
W takiej sytuacji, jesli u mnie w domu jest jakies promieniowanie
uniemozliwiajace mi korzystanie z tego monitora, poniewaz wzrok sie meczy od
tych zaklocen, czy ja moge zwrocic towar do sklepu i zazadac zwrotu
pieniedzy? ewentualnie kupilbym inny monitor za podobna cene.