Re: Asus Q-Fan

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 15:54:28 MET DST

Mariusz napisał(a):

> A sterowanie ręczne to porażka więc nie słuchaj głupot.

chyba kolego nie uzywales speedfan'a nigdy skoro tak twierdzisz ...
zakladajac, ze uzywasz P4 z HT to tym bardziej przydaje sie sterowanie
reczne .. w przypadku malointensywnej pracy moge bez problemu obnizyc
obroty do 1600/min i mam cisze w kompie (slychac tylko stosunkowo cichy
zasilacz) ... przy uzyciu q-fan'a nawet na najcichszych ustawieniach nie
osiagne nigdy takiego efektu ... a swoja droga to jak dla mnie troche to
mulowato dziala ... temperatura sobie rosnie dosyc mocno a obroty
niekoniecznie ...