Re: Legalnosc instalacji Windows w firmie przez kogos -Pomocy!

Autor: Przemcio <pk314_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 11:46:57 MET DST

Witam

Legalność to b.ciekawy temat ostatnio.
Czy można się gdzieś dowiedzieć co jest legalne a co nie??
Np.jezeli użytkownik ma oryginalną płytę i naklejkę to jest
legelnym posiadaczem programu czy nie ??
Słyszałem , że do tego jeszcze potrzebny jest dowód zakupu np.faktura
albo cóś.
Albo jezeli był wymieniany komputer na nowy a zostało oprogramowanie
od poprzedniego to można to używać czy nie , czy trzeba kupić nowego
Windowsa.

Przy takiej paranoi z licencjami może lepiej od razu przejsć na Linuxa??

Moim zdaniem oprogramowanie powinno być wliczone w koszt podzespołów
komputerowych i rozliczane między producentami.Mam na myśli systemy
operacyjne a nie OFFICE żeby było jasne.
Bez systemu najbardziej nowoczesny sprzęt to tylko troche złomu
po 3,5 PLN/kg czyli po co to Komu ??
Wtedy byłoby wszystko jasne.
Koniec nerwów i piractwa !!
A tak napycha sie tylko kabzę prawnikom a człowiek jest non-stop
narażony na kolizje z prawem.

Pozdrawiam
Przemo