Re: Legalnosc instalacji Windows w firmie przez kogos -Pomocy!

Autor: PAWi <pawi_at_nospam.onet.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 12:58:17 MET DST

Użytkownik "Przemcio" <pk314@wp.pl> napisał:

> Np.jezeli użytkownik ma oryginalną płytę i naklejkę to jest
> legelnym posiadaczem programu czy nie ??

musisz miec ksiazeczke oraz naklejke, nosnik moze sie zniszczyc - zostaw
jego pozostalosci:)

> Słyszałem , że do tego jeszcze potrzebny jest dowód zakupu np.faktura
> albo cóś.

podczas kontroli legalnosci oprogramowania nikt faktur nie sprawdza

> Albo jezeli był wymieniany komputer na nowy a zostało oprogramowanie
> od poprzedniego to można to używać czy nie , czy trzeba kupić nowego
> Windowsa.

jesli system byl w wersji OEM to musisz dokupic nowy system, chyba...ze...
nie nalepiales wczesniej nalepki i kupowales system OEM z myszka lub
klawiatura na fakturce :) to mzoesz sobie zainstalwoac;)

Pozdrawiam
PAWi