Re: Legalnosc instalacji Windows w firmie przez kogos -Pomocy!

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 12:09:31 MET DST

Dnia Fri, 17 Sep 2004 11:46:57 +0200, Przemcio wystukał(a):

> Np.jezeli użytkownik ma oryginalną płytę i naklejkę to jest
> legelnym posiadaczem programu czy nie ??

jezeli system byl OEM to naklejkę masz obowiązek nakleić na obudowę
komputera lub część z którą system kupiłeś

> Słyszałem , że do tego jeszcze potrzebny jest dowód zakupu np.faktura
> albo cóś.

OMG - ta plota krąży po sieci jak żadna inna. Kto daje licencję na
Windowsa? Sklep i jego faktura czy Microsoft? Odpowiedz prosta, więc znajdz
mi w opisie licencji na Windows coś o fakturze.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM,