Re: SP2 i internet

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no-spam.trapu.trapu.poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 08:17:29 MET DST

Użytkownik .:Backtrim:. napisał:

> Witam.
> Zainstalowałem SP2 na win XP HE i stała sie dziwna rzecz.
> Uzywam programu Azureus do sciągania torrentów. Przed instalacją SP2 małem
> na typ programie download około 40-60 kilo Bajtów, a po instalacji service
> packa DL ledwo dochodzi do 10 kilo Bajtów i pzy takiej prędkości na
> Azuerusie nie ma mowy by przeglądać strony internetowe - wszystko się
> slimaczy. Prubowałem już różnych układów z systemowym firewallem (włączony-
> wyłączony). Oprócz systemowej zapory uzywam Outposta 1.
A wiecz co robi SP2 ???
Dzieje się tak, ponieważ SP2 ma ustawiony limit równoczesnych połączeń
TCP, które program może utrzymywać z różnymi adresami IP jednocześnie.
Microsoft wprowadził takie ograniczenie, aby skutecznie ograniczać
działanie robaków takich jak Sasser, Slammer czy Blaster. Limit ten
można wyłączyć poprzez odpowiednią modyfikację rejestru.

--
Marcin Szczygielski
marcs(at)klub(.)it-faq(.).pl