Re: profile win2k - inny adres ip, dhcp vs static ip..

Autor: kriss <akmes_at_kalisz.home.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 08:13:43 MET DST

> chodzi mi jednoczesnie o to zeby w kazdej lokalizacji nie zmieniac recznie
> za kazdym razem ustawien w stylu tutaj taki staly adres IP (lub DHCP),
> taka
> grupa robocza, taka domena i takie drukarki i takie zasoby i ... i .... a
> zeby logujac sie do domeny ZOSIA bym mi nadawany przyznany z gory adres IP
> podlaczaly sie zasoby udostepnione dla mnie (biorac pod uwage moje prawa
> jako takiego uzytkownika), a w innej inne .. gdzie w momencie logowania
> adres IP moj jako uzytkownika jest juz inny, w innym miejscu jest juz DHCP
> [...]
Sposób na zmianę automatyczną adresów IP to znam natomiast na zmianę grupy
itd. to nie wiem:(

Co do adresowania:
ustawiasz sobie jakąś konfig. IP np na otrzymywanie z DHCP poczym zrzucasz
konfiguracje do pliku poleceniem np.-
netsh -c interface dump >c:\dhcp.txt

Zmieniasz konfiguracje na jakiś statyczny adres IP i robisz to samo np.

netsh -c interface dump >c:\konf1.txt

itd.

poczym tworzysz sobie pliki bat z wpisem.

netsh -f c:\dhcp.txt które to wczytują konfiguracje z pliku

bat'che odpalasz albo ręcznie albo przypisujesz do login skryptów usera.