SP2 i internet

Autor: .:Backtrim:. <backtrim_at_lycos.nl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 06:04:52 MET DST

Witam.
Zainstalowałem SP2 na win XP HE i stała sie dziwna rzecz.
Uzywam programu Azureus do sciągania torrentów. Przed instalacją SP2 małem
na typ programie download około 40-60 kilo Bajtów, a po instalacji service
packa DL ledwo dochodzi do 10 kilo Bajtów i pzy takiej prędkości na
Azuerusie nie ma mowy by przeglądać strony internetowe - wszystko się
slimaczy. Prubowałem już różnych układów z systemowym firewallem (włączony-
wyłączony). Oprócz systemowej zapory uzywam Outposta 1.