Re: twardy dysk

Autor: Dyskusja <kot919(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 08:05:46 MET DST

Sniper wrote:
> A ile ich masz? Ja mam kilknaście i prawie każdy z nich złapał już
> bady w dość dużej ilości. IMHO Maxtory sypią się teraz strasznie.

    Ja mam maxtora 120GB 7200 ATA133 ... Jest troszke głośny ... ale jak
każdy maxtor ... i jedyne bady wyskoczyły z powodu zasilacza ... Całe
szczęście nie były to fizyczne bady lecz jedynie błąd namagnesowania talerza
... Hdd regenerator z łatwością się ich pozbył ...

Jesteś pierwszą osobą od której słyszłbym o strasznie sypięcych się
maxtorkach ... No może miałeś po prostu pecha albo coś w twoim kompie jest
nie tak (Jaki masz zasilacz aby uciągnął te kilkanaście maxtorów ???)

pozdr.