Re: twardy dysk

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 10:11:49 MET DST

Dyskusja napisał:

> jedyne bady wyskoczyły z powodu zasilacza

Jak to sprawdziłeś, że z powodu zasilacza?

> ... Hdd regenerator z łatwością się ich pozbył ...

Jesteś pewien, że to były logiczne? A ile masz przealokowanych
sektorów? Jakim programem sprawdzałeś ich ilość?

> Jesteś pierwszą osobą od której słyszłbym o strasznie sypięcych
> się maxtorkach

Widocznie za słabo interesowałeś się tematem, albo swoje
doświadczenia opierasz tylko na tym co sam widziałeś (niestety
niewiele) i opiniach na grupie. Niestety grupa ma tendencje do
powielania niesprawdzonych informacji, stąd ciągle dobra opinia
o tych dyskach. Popytaj sprzedawców - zobaczysz które dyski
opłaca im się sprzedawać, bo mają z nimi najmniej kłopotów.

Zobacz ile uszkodzonych Maxtorów sprzedają na allegro:
http://tinyurl.com/58qa3
Żadna inna firma nie ma tam tak silnej reprezentacji. Ja obserwuję
wszystkie aukcje, bo poszukuję okazyjnych modeli, więc mogę ci tylko
dodać, że rotacja jest przeogromna.

> No może miałeś po prostu pecha albo coś w twoim kompie jest
> nie tak

A kto mówił o moim kompie? W moim kompie padł mi tylko jeden IBM.

> Jaki masz zasilacz aby uciągnął te kilkanaście maxtorów ???

U siebie: Chieftec 420W - ciągnie 6 dysków. W firmie: ok. 60
komputerów z zasilaczami Modecom, Seasonic, Chieftec, Huntkey i
Codegen. Łącznie pracuje w nich prawie 100 dysków (WD, Samsung,
Seagate, Maxtor, IBM). Wśród nich spora grupa to Maxtory D-540X,
D-740X, DiamondMax +9. Tylko z nimi są problemy. Dodam tylko,
że nie piszę o starych parchlach - te leżą w szufladzie. Pod
uwagę biorę tylko napędy o pojemnościach powyżej 40 GB.

--
                        Pozdrawiam, Sniper