Re: Dyski twarde

Autor: Dyskusja <kot919(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 07:57:57 MET DST

Sniper wrote:

> Potrafisz wskazać 2 dyski IDE/PATA dla których przepustowość
> magistrali ATA133 (albo nawet 100) jest niewystarczająca? Bo odnoszę
> wrażenie, że nie masz pojęcia o czym piszesz.

A użytkowałeś kiedyś dysk SATA??
Ja akurat często zgrywam dane z jednego dysku na drugi
I nie są to wielkiści rzędu kilku GB a Kilkadziesięciu ....

I uwież mi jest różnica w czasie ...

Należy również uwzględnić na jakiej płytce jest podpięty dysk (jakiej firmy
jest platforma) ... Dla przykładu SATA na ECS nie równaj z SATA na Asusie
czy Gigabycie

Co do Mb jak pisałem wcześniej to popraostu się mylnąłem na klawiaturce ....
Oczywiście Transfer "teoretyczny" 150MB/s

pozdr. KOT