Re: Dysk SATA Maxtor 80GB - problem z formatowaniem

Autor: Eskel <eskel_at_klub[kropka>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 18:13:11 MET DST

Piaskowski, Rafal napisał(a):

> Wielkie, dzięki, niestety nie działa, nadal to samo. Jednakże wyczytałem
> tam na jednym chipie na mojej płycie, że mam: 82801EB (ewentualnie 8 na
> końcu)

82801EB
Ale powinno działać na 82801 ER...

> Może to jest problem a może rzeczywiście dysk jest trzaśnięty, choć
> dziwi mnie to bo partycje mogę sobie tworzyć do woli.

A w BIOSie wszystko poprawnie ustawione? Sprawdź przede wszystkim
ustawienia RAID (powinno być wyłączone).

> Gdybym wiedział, w życiu nie kupiłbym SATA!

Eee... Składałem kilka komputerów z dyskami SATA (choć z innymi
kontrolerami) i z żadnym nie miałem problemów. Po prostu masz pecha, ot
co... :(

--
Eskel