Re: Dysk SATA Maxtor 80GB - problem z formatowaniem

Autor: Piaskowski, Rafal <Rafal.Piaskowski_at_domdata.com>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 10:04:33 MET DST

> 82801EB
> Ale powinno działać na 82801 ER...
A jednak nie działa, odpaliłem też wczoraj FDiska i się zawiesza na
sprawdzaniu spójności:-( Więc chyba jednak walnięty, no chyba, że FDisk
nie działa poprawnie z SATA?

> A w BIOSie wszystko poprawnie ustawione? Sprawdź przede wszystkim
> ustawienia RAID (powinno być wyłączone).
Ta płyta nie ma obsługi RAID a reszta raczej poprawnie, zresztą nie ma
co więcej ustawiać.

No pewnie masz racje.

Pozdr
Rafał Piaskowski