Dysk SATA Maxtor 80GB - problem z formatowaniem

Autor: Piaskowski, Rafal <Rafal.Piaskowski_at_domdata.com>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 17:06:08 MET DST

> To Ci powinno pomóc:
> http://tinyurl.com/3y9el
> Przeczytaj też plik readme, tam jest dokładnie opisane, jak utworzyć
> dyskietkę ze sterownikami potrzebną przy instalacji systemu
Wielkie, dzięki, niestety nie działa, nadal to samo. Jednakże wyczytałem
tam na jednym chipie na mojej płycie, że mam: 82801EB (ewentualnie 8 na
końcu) a tu były inne:
iaStor_ICH6R = "Intel(R) 82801FR SATA RAID Controller (Desktop ICH6R)"
iaAHCI_ICH6R = "Intel(R) 82801FR SATA AHCI Controller (Desktop ICH6R)"
iaAHCI_ICH6M = "Intel(R) 82801FBM SATA AHCI Controller (Mobile ICH6M)"
iaStor_ICH5R = "Intel(R) 82801ER SATA RAID Controller (Desktop ICH5R)"
iaStor_ICH5RHR = "Intel(R) 6300ESB SATA RAID Controller"
Może to jest problem a może rzeczywiście dysk jest trzaśnięty, choć
dziwi mnie to bo partycje mogę sobie tworzyć do woli.
Gdybym wiedział, w życiu nie kupiłbym SATA! A może mam trzaśniętą płytę?

> Tak, szczególnie jeśli zasilacz nie ma wtyczki do SATA i
> trzeba dokupić
> przejściówkę... :|
Niekoniecznie, u mnie była z płytą:-)

Pozdr.