Re: 2 pytania -> PFC i jak wysłac sprzet komputerowy??

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 16:15:34 MET DST

Magik napisał(a):
> witajcie
> znowu mam kilka pytań:
> 1. sa dwa rodzaje PFC -> aktywne (na elekemtach aktywnych) i pasywna - na
> cewce :P i teraz czy warto dokładac az 70 zł za aktywne PFC?? interesuje
> mnie CHIEFTEC 360 W .a nie mam zbyt dużo pieniądzy i nie jestem pewien czy
> aktywny jest tego warty , widziałem porównanie i oba trzymaja napięcia dość
> dobrze , aktywny miał czasem większe wachnięcia :P

powiem tak PFC nie ma nic wspolnego z napieciem wyjsciowym w zasilaczu,
jezeli wejsciowe miesci sie w normie ...

miedzy aktywny a pasywnym masz taka roznice, ze pasywne PFC niewiele
wnosi oprocz standardowej filtracji ... aktywne na biezaco koryguje
odchylenia od normy przebiegu przez co jest duzo skuteczniejsze ...