2 pytania -> PFC i jak wysłac sprzet komputerowy??

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 15:27:18 MET DST

witajcie
znowu mam kilka pytań:
1. sa dwa rodzaje PFC -> aktywne (na elekemtach aktywnych) i pasywna - na
cewce :P i teraz czy warto dokładac az 70 zł za aktywne PFC?? interesuje
mnie CHIEFTEC 360 W .a nie mam zbyt dużo pieniądzy i nie jestem pewien czy
aktywny jest tego warty , widziałem porównanie i oba trzymaja napięcia dość
dobrze , aktywny miał czasem większe wachnięcia :P

2. musze wysłac poczta płyte główna i procesor - mam opakowanie do płyty , i
do procesora taka podstawke, jak to dobrze zapakowac aby nic nie uległo
uszkodzeniu?? mozna wszdzić płyte w folie babelkowa i do kartonu czy nie
bardzo?? jak dobrze zapakowac procesor.
jako ze sprzedałem to przez allegro jak ustrzec się przed uszkodzeniem tego
przez niewprawnego składacza??

pozdrawiam

--
a tak sobie wstawiłem zamiast podpisu: