Re: Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 13:43:30 MET DST

> Ta obudowa wraz zasilaczem przeżyła już dwie płyty główne, a obie
> Barracudy pracują w niej nieprzerwanie 24 godziny na dobę od mniej
> więcej trzech lat
To tym bardziej przyjrzałbym się zasilaczowi, by czasem nie sprawił niemiłej
niespodzianki.

> Ale może mam po prostu niezwykłe szczęście
Może w czepku się urodziłeś.

> .... w każdym razie - czytając
> o obecnych problemach z zasilaczami, i to dużo większej mocy
Ale zauważ, mało kto narzeka na zasilacze lepszych producentów.

> - nie zamierzam go wymieniać
Nie chcę krytykować Ciebie i Twojego zasilacza, ale nic nie jest wieczne.
Skoro masz go już trzy lata to rozbierz go i chciaż obejrzyj kondensatory
elektrolityczne.

> Żeby nie trafić na jakiegoś drogiego
Kto każe zaraz wydawać dużą kasę na zasilacz. Kupiłem Modecoma 350 GTF za
135 zl (teraz tańszy), wymieniłem wiatrak za 20 zł. Duże pieniądze?

> bubla
Sprawdź ile masz postów o złej pracy markowych (a nie "markowych")
zasilaczy.

Pozdrawiam
    Darek