Re: Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 13:18:57 MET DST

Użytkownik "pisarz" <qq@qq.co> napisał w wiadomości
news:ci6i8t$n1r$1@nemesis.news.tpi.pl
> Może niekoniecznie chodzi o moc. Ze swoim kompem miałem taki
> przypadek, że niby moc wystarczała, żadnych bsodów czy innych
> problemów, z jednym wyjątkiem: hdd żył najdłużej kilka miesięcy.
> Wymieniłem zasilacz i nie musiałem oddawać hdd już spakowanego dla
> serwisu 4-mies. maxtora, działa do dzisiaj bez zarzutu. Niestety nie
> mam oscyloskopu, chętnie zobaczyłbym kształt serwowanego napięcia.

Ta obudowa wraz zasilaczem przeżyła już dwie płyty główne, a obie
Barracudy pracują w niej nieprzerwanie 24 godziny na dobę od mniej
więcej trzech lat. Czasami zresztą podpinam do nich trzecią, B7. Zero
problemów.

Ale może mam po prostu niezwykłe szczęście.... w każdym razie - czytając
o obecnych problemach z zasilaczami, i to dużo większej mocy - nie
zamierzam go wymieniać. Żeby nie trafić na jakiegoś drogiego bubla ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/