Re: Piracie czy ci nie zal......

Autor: Konrad Kwiatkowski <keyvis_at_friko2.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 13:47:00 MET DST

"Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> wrote in message

> No właśnie ja takich interpretacji czytałem już kilka, każda pisana
> przez poważnego prawnika i w każdej część teorii się pokrywała a
> część była zupełnie inna.

No jesli tak jak zasugerowals w poscie obok w niektorych interpretacjach
powaznych prawnikow MP3 jako takie z zalozenia zostalo uznane za
nielegalne - to oczywiscie takie interpretacje sa smieszne i nie ma co sobie
nimi zawracac glowy - a prawincy moze i byli powazni, ale o MP3 pojecia z
pewnoscia nie mieli piszac tekie interpretacje. Ja mialem na mysli legalnosc
kolekcji MP3 sciagnietej z internetu, ktora - jak to kolega Andre
sugerowal - miala by byc legalna, a niewatpliwie nie jest - i osobiscie nie
widzialem wypowiedzi powaznego prawnika majacego na ten tamat odmienne
zdanie.

Pozdrawiam,
Konrad