Re: nie masz problemu? kup se intela :(

Autor: scx <szczupxTEGOtuNIEma_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 22:56:16 MET DST

Grzech się wziął i wyklepał:

> dzisiejszy moj nabytek, komputronik poznan
>
> asus p5p800 (S775, i865PE) +Prescott 3.2 z przyleglosciami (ModeCom
> 350GTF, GF5700)
Co Was, ludzie, ciągnie do Intela? AMD tańsze i wydajniejsze...

> plyta ma cos takiego jak EATX power connector (24 piny zamiast 20),
> ale powiedzieli,
> ze mozna podlaczyc zwykly zasilacz, tak, aby 4ry piny z lewej
> pozostaly wolne.

A to nie jest przypadkiem do wpięcia dodatkowej wtyczki zasilania?
Takiej 4ro-pinowej?
Akurat mam pod ręką nowy zasilacz i tam taka wtyczka jest. Jakby się
postarać to wygląda na to że można zestawiać (tzn dwie wtyczki razem
wyglądają jak jedna)

> tak tez zrobilem.
> trudnosci zaczely sie od samego poczatku, powodem freezow okazazalo
> sie jednak
> niedostatecznie docisniecie radiatora (konstrukcja - szczyt
> debilizmu...)
> po jego prawidlowym zalozeniu plyta wygiela sie jak talerz do zupy:),
To BARDZO niedobrze. Mogą nie przyjąć reklamacji - uszkodzenie mechaniczne.

<CIACH>
Mi to wygląda na problemy z zasilaniem.
Sprawdź co za złom ci wsadzili, opieprz ich i każ wymienic na zasilacz.

--
scx
Fajna sygnaturka, co nie?