Nietypowe radiatory

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 23:58:49 MET DST

Poszukuję radiatorów na układy scalone - ale nie takich typowych do
PC, ale o innych wymiarach. Mam np. takie układy:

 6 x 6 mm
 9 x 9 mm
 11 x 11 mm
 26 x 26 mm

Do tego ostatniego coś jeszcze znalazłem (na jakiejś stronie z radiatorami
do kart graficznych). Do tych mniejszych - myślałem o pocięciu radiatorów
do RAMów w PC. Ale czy nie ma czegoś gotowego? W 4MAX nie widziałem, w
Elfie też. To ma iść do seryjnej produkcji (małonakładowej, ale jednak),
więc to cięcie nie rozwiązuje sprawy.

I jeszcze jedno - gdzie kupić dwustronnie przylepną taśmę termoprzewodzącą?
(do przyklejania tych radiatorów - nie chcę babrać się z klejem
dwuskładnikowym)

P.