Re: Chlodzenie CPU samym radiatorem

Autor: Andrzej Wróblewski <andrzej_at_gdziestam.costam.nigdzie.com>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 12:24:13 MET DST

:) Dzieki za wszelkie sugestie ;).
Chyba sprobuje downclokingu + jakis bardzo wydajny radiator
(nie chodzi mi o cisze tylko o brak ruchomych elementow, wysoka
bezawaryjnosc).

Vituniu: faktycznie, przegrzewanie sie kondensatorow to moze byc duuzy
problem, moze uda mi sie znalezc jakies rozwiazanie ktore odprowadza
cieplo jak najbardziej w gore radiatora :>

Przegladajac posty musze powiedziec ze moim zdaniem poziom tej grupy
jest o wiele wyzszy niz np "technicznych" pl.comp.os.* (z naciskiem na
"linux") ;>

pozdrawiam wszystkich ;-)

--
Andrzej Wroblewski