Re: Chlodzenie CPU samym radiatorem

Autor: Siriuz <siriuz_at_polbox.com>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 15:11:47 MET DST

> Chyba sprobuje downclokingu + jakis bardzo wydajny radiator
> (nie chodzi mi o cisze tylko o brak ruchomych elementow, wysoka
> bezawaryjnosc).

a moze chlodzenie wodne z 3x pompka (2 w zapasie - ktore beda sie wlaczac
jak padnie poprzednia? :>)

a co do pamieci flash, to z tego co wiem pozwalaja one zapisac srednio 100
000 razy jeden sektor, nie wiem jak to ograniczenie bedzie funkcjonowac
gdyby te karte zapisywal jakis system operacyjny itp ... zalezy jakie
zastosowania. w kazdym razie trzeba miec to na uwadze.