Re: Chlodzenie CPU samym radiatorem

Autor: Jormungandur <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 13:12:39 MET DST

Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <andrzej@gdziestam.costam.nigdzie.com>
napisał w wiadomości news:ci3sng$od1$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Vituniu: faktycznie, przegrzewanie sie kondensatorow to moze byc duuzy
> problem, moze uda mi sie znalezc jakies rozwiazanie ktore odprowadza
> cieplo jak najbardziej w gore radiatora :>

Wysokiej bezawaryjności i tak miec nie będziesz pozbywajac się wentyli i
standardowego dysku. W budzie musi byc jakaś cyrkulacja powietrza, bo nie
tylko procesor się grzeje ale i np. płyta główna, o zasilaczu nie wspomnę.
Taniej wyjdzie kupic cichy dysk i wolnoobrotowe wentyle. Budę i tak i tak
będziesz co jakis czas odkurzał. A gdy będzie w niej piekarnik, nie zdziw
się że płyta/zasilacz wyzioną ducha szybciej niż się spodziewasz. Tyle z
twojej bezawaryjności.