instalacja winxp na dysku SATA - Gigabyte k8vt800 - jak?

Autor: ojciec Pjotr (X.E.S.) <pjotrekm_at_wytnijto.tlen.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 09:28:48 MET DST

czesc.

chcialem zainstalowac winxp na dysku SATA podlaczonymm do portu SATA 0,
ale jakosmi nie wychodzi. Uruchomilem (chyba?) wszystkie opcje w BIOSie.
System przy starcie kompa poprawnie rozpoznaje dysk jako master, ale jak
odpale instalatora windowsa to on twierdzi ze nie widzi dysku. Jak
podepne dysk na IDE to bez problemu instaluje mi na nim system. Po
instalacji windows dalej nie widzi dysku podlaczonego do SATA. Ale
program do obslugi RAID wykrywa go poprawnie. Niestety nie mam drugiego
dysku SATA i nie moge go podpiac aby uruchomic RAID'a. Czy SATA dziala
tylko i wylacznie jako RAID? i nie mozna tam podlaczyc pojedynczego HDD
z ktorego startowalby system? chyba raczej malo prawdopodobne? moze cos
robie zle?

z gory dzieki za pomoc

pozdrowienia

pjotrek