Re: obudowy jak to jest

Autor: Piotr <p.nsp.nt_at_op.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 12:08:20 MET DST

Użytkownik "Magik" <wladek_g@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ci3hie$789$1@polsl.gliwice.pl...

 mam stara obudowę jest ona tak skonstruowana że zasilacz mam na wysokości
 procesora (wentylatora) i blokuje on jakby dostęp powietrza. wymieniam
teraz
cały komputer wiec jak wsadzę nowe wnetrzości do starej obudowy nie wiem czy
 wejdzie wentylator a nie chce ryzykowac...

Niestety, mialem podobnie i po wymianie proca na mocniejszy nie moglem sobie
poradzic z temp. w obudowie. Nawet doszlo do tego, ze wystawilem zasilacz na
zewnatrz ale to bylo niewygodne bo zwiekszyla mi sie znacznie dlugosc
obudowy. :-))
Wiec albo wymiana obudowy na wieksza, jak pisales albo zmiana zasilacza na
wydajniejszy, np taki z 12 cm. wiatrakiem. Najtaniej jest sprobowac z
dodatkowym wentylem wyciagajacym powietrze z obudowy.
A zasilacze ATX sa w standartowej wielkosci.
pozdrawiam
Piotr