Re: obudowy jak to jest

Autor: kresek <djsimson_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 10:11:54 MET DST

Pewnie oboje macie obudowy typu midi tower. Bo ja mam dwie obudowy midi
tower o tych samych wielkosciach, ale w jednej mam zasilacz umiejscowiony
pionowo tak jak ze mi zaslania wentylator na procesorze, a w drugiej mam
zasilacz umiejscowiony poziomo nad plyta. Ale w obudowie gdzie mialem
zasilacz obok wentylka od procka to poprostu wykrecilem zasilacz i
umiejscowilem go z tylu obudowy przeciagajac tylko kable do srodka, mozesz
tak sprobowac.
Pozdrawiam :)