Re: Tanie drukarki jakie ??

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 22:18:10 MET DST

Użytkownik "Yogiii" <yogiii@hot.pl> napisał w wiadomości
news:chvlpe$i7g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> wlasnie wysiadla mi juz calkowicie drukarka po 5 latach eksploatacji
> ( HP PhotoSmart p1000 )
> i bede musial sobie cos kupic nowego
> ale nie wiem co bybrac szukam czegos taniego poniewaz duzo nie drukuje
> myslalem o HP DeskJet 3745 lub Canon i350
> (hp jest droga w eksploatacji a canon tani ale hp ma wymieniane glowice
> razem z tuszami )

Osobiście kupiłbym Canon'a. Powszechnie dostępne i tanie zamienniki.
W razie czego, głowica jest wymienna (co prawda droga, ale zawsze
w razie trwałego zaschnięcia można wymienić).
W HP za każdym razem, przy wymianie atramentu, płacisz za głowicę
lub kupując zamienniki - ryzykujesz, że będą np. powtórnie napełniane,
kosztem jakości wydruku.