Re: HASŁO NA BIOSIE W LAPTOPIE -- HELP

Autor: jurek1610 <misiu_at_zpoludnia.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 22:25:02 MET DST

Uzytkownik "lew" <lew666@op.pl> napisal w wiadomosci
news:chugvn$dvn$1@news.onet.pl...

> a jak np. haslo bylo zalozone daaawno temu (kilku *legalnych*
> wlascicieli wstecz)? sam mialem kiedys taki przypadek. nie mowiac o
> sytuacji gdy wlasciciel po prostu *zapomnial* hasla?

> zle ci sie wydaje jesli oceniasz tylko na tej podstawie - i na twoim
> miejscu bylbym /nieco/ ostrozniejszy z tak kategorycznymi stwierdzeniami
> na forum poblicznym. mozesz kiedys trafic na kogos bardzo wrazliwego na
> punkcie swoich "dobr osobistych"..
>
> BTW jurek - sprobuj np. cmospwd albo inny prog do sciagania haselek, u
> mnie na starym NEC'u zaskoczylo (zresetowal haslo).

   * Jakikolwiek programik odpada bo komp zada hasla przed bootowaniem
( czyli haslo uzytkownika )
        A moze jest cos co musze zrobic - o czym nie wiem - zeby dany
programik odpalil z dyskietki ?? uswiadomcie mnie prosze
   * Hasla - wytrychy nie dzialaja
   * Wyciaganie bateryjki nie pomaga - i normalne skoro w laptopie
siedzi kosc AM29F002T -czyli pamiec flash.
  No i teraz dylemat : jak wyczyscic taka pamiec domowym sposobem ?? (
przeciez nie kupie programatora bo jest wiecej warty niz ten zakichany
laptop - tylko nie mówcie o wkladaniu pamieci do lodówki he he ...) , no i
jak sie wkoncu uda wyczyscic to czy przy okazji nie wyczyszcze calego biosu
??
   Ktos zapyta po co zadaje takie pytania skoro moge kupic nowa taka kosc i
sie przekonac co sie stanie odp. prosta : zeby uniknac zbednych wydatków
;-))
 Doczytalem sie gdzies o zworkach na zlaczu LTP ale to w w toshbach , moze
ktos slyszal o podobnym knifie w siemensach ??