Re: Tanie drukarki jakie ??

Autor: Zoskaa <zoskaa[to_usu__n>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 08:16:48 MET DST

> Osobiście kupiłbym Canon'a. Powszechnie dostępne i tanie zamienniki.
> W razie czego, głowica jest wymienna (co prawda droga, ale zawsze
> w razie trwałego zaschnięcia można wymienić).
> W HP za każdym razem, przy wymianie atramentu, płacisz za głowicę
> lub kupując zamienniki - ryzykujesz, że będą np. powtórnie napełniane,
> kosztem jakości wydruku.

A ile kosztuje ta głowica? Czy to nie wychodzi na to samo cenowo?
Poza tym wymieniając tylko pojemniki z tuszem zostaje stara głowica to tak
jakbyś napełnił stare pojemniki HP tez z biegiem czasu wydruk traci na
jakości i w końcu musisz wymienić głowicę (nawet jeśli nie jest trwale
zaschnięta).
Moi rodzice HP mają od 10lat i dalej dzieła bezproblemowo, jakoś wydruku
tekstu może równać się z niejedną współczesną drukarką. Ja osobiście ok pol
roku mam HP DeskJet 5150 i bez wachania mogę polecić (nie wiem tylko czy
zalicza się do tanich).
Zoskaa