Tanie drukarki jakie ??

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 22:04:39 MET DST

wlasnie wysiadla mi juz calkowicie drukarka po 5 latach eksploatacji
( HP PhotoSmart p1000 )
i bede musial sobie cos kupic nowego
ale nie wiem co bybrac szukam czegos taniego poniewaz duzo nie drukuje
myslalem o HP DeskJet 3745 lub Canon i350
(hp jest droga w eksploatacji a canon tani ale hp ma wymieniane glowice
razem z tuszami )

co o tym sadzicie ewentualnie moze cos w tym stylu HP OfficeJet PSC 1350
( poniewaz przymiezam sie do kupna notebooka wiec bedzie wtedy wygodniej )

slucham jakis komentarzy rad opini najlepiej od uzytkownikow tych sprzetow

--
Pozdrawiam
Yogiii ( Robert H )