Re: Radeon 9550

Autor: Bruno Ramone <ramones_at_op.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 13:26:24 MET DST

> Właśnie sprawdziłem i ... Max stoi za 506zł podczas gdy tamte dwa ceny
mają
> już na 2.
> Sprawdzone u jedengo dostawcy, więc sądzę że proporcje są zachowane.

sprawdzone w Ultramedia ?? ;)
Sprawdziłem porównania w testach. cache 8mb niewiele dodaje w porównaniu
z cache 2mb, ale zawsze, jeśli ktoś lubi wartości :) Na allegro z 8 mb
cache kosztuje 229 zł http://www.allegro.pl/show_item.php?item=30942124 a
z 2 mb cache nawet 210 zł
Cena 506zł w UM jest chyba dużo za duża, z kosmosu, albo strasznie
podrożały. Napisz na priv, to coś ci powiem. Ja na giełdzie rok temu
kupiłem go ( 8mb cache) za ok 300 zł - dokłądnie nie pamietam, z
gwarancją 3-letnią na piśmie. Wtedy ceny były bardzo porównywalne,
samsung o tych samych parametrach kosztował może 10 zł taniej. Wszelkie
testy jednak i opinie użytkowników mówiły, że Maxtor jest lepszy prawie
pod każdym względem. Na marginesie. dla maxtorów jest taki dosowy
programik, którym możesz zredukowac hałas - ustawienie wydajność / hałas.
Domyślnie była wydajnosc na max czyli hałąs też na max. Zakres jakieś
120 - 250 czegośtam. Miałem na 250. Ustawiłem na 248 chyba i już hałas
jest o wiele mniejszy, zniknęło klekotanie głowic a wydajnosc nie ruszyła
się prawie z miejsca, nie spadła. Nadal polecam maxtora :)

> Pocieszyć to Ty umiesz, nie ma co :)

Moje intencje są naprawdę uczciwe. Wyciągaj wnioski kolego :)

pozdr.
BR