Re: formatowanie niskopoziomowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 13:20:50 MET DST

Użytkownik "scx" <szczupxTEGOtuNIEma@wp.pl> napisał w wiadomości
news:chukdn$b9m$1@flis.man.torun.pl
> Michal Kawecki się wziął i wyklepał:

> Niech Ci będzie. Tylko że pociachanie dysku przy pomocy dyskietki
> startowej i dosowego fdiska, a potem pełny format 120 GB twardego
> trwa godzinami.
> A cfdisk i mkfs załatwia sprawę w kilkanaście sekund.

Podobnie jak instalator Windows XP. Albo polecenia diskpart i format
dostępne spod Konsoli odzyskiwania XP. I skąd w ogóle pomysł dyskietki
DOS-owej i fdiska przy instalacji XP? Ale jeśli nawet - to przypominam,
że polecenie format.com ma przełącznik /q.

BTW nie wiem doprawdy, czy mkfs potrafi sformatować partycję w tej
wersji NTFS, której używa XP - o ile w ogóle obsługuje on NTFS. A jeśli
zrobi to w wersji wcześniejszej, to stracisz kilka procent na
wydajności.

/odpowiadając zmień px na pl/