Re: Radeon 9550

Autor: alskar <alskar_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 09:09:46 MET DST

> IMO i barracuda i samsung (w szczególności) nie są najlepszymi
> rozwiązaniami [Zaraz moze się podnieść wrzawa i kilometrowy wątek o
> dyskach :) ]
> z obserwacji , opinii i parametrów wybrałbym Maxtora DiamondMax9 80Gb z 8
> MB cache. Poczytaj, porównaj ceny. Opłaca się. Jakość i pewnośc przede
> wszystkim.
Hmm
Właśnie sprawdziłem i ... Max stoi za 506zł podczas gdy tamte dwa ceny mają
już na 2.
Sprawdzone u jedengo dostawcy, więc sądzę że proporcje są zachowane.

> Mozesz mieć tylko problem z widzeniem dysku przez płytkę, ale to już
> musisz sobie poczytać na stronie producenta, czy najnowszy bios widzi
> takie dyski (powinien).
> Tak czy inaczej, pomysł na taki upgrade jest połowiczny. Ale jak sie nie
> ma kasy to trzeba sobie jakoś radzić :-)
A jak wg Ciebie miałaby wyglądać wersja full upgrade'u tzn. bez wymiany
więcej niż 40-50% żelastwa.

> Z mocną grafiką uwazaj, jak pisałem. Awarię możesz mieć i niewiele
> zyskasz. Jak płyta była projektowana (kondensatory, przetworniki mocy
> itp) nie było tak prądożernych grafik, stąd ten problem moze wystapić.

Pocieszyć to Ty umiesz, nie ma co :)

pozdrawiam
Jurek