Odróżnienie dwu- od jednostronnego ramu

Autor: scx <szczupxTEGOtuNIEma_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 13:26:50 MET DST

Witam

Kupujący spytał się mnie jaki to RAM, dwu- czy jedno stronny. Nie chodzi
oczywiście o rozkład fizyczny, tylko o organizację logiczną.
Sczytałem dane z SPD przy pomocy jakiegoś sandro-pochodnego programu i
wsadziłem w opis aukcji, aczkolwiek z tego opisu wynika, że są... 4 stronne
8-| i tak też mówi nalepka: 64Mx4, chociaż... to wychodzi 256 mb
Po prostu zgłupiałem.
link do aukcji, listing z SPD jest na dole

Niech to mi ktoś to wytłumaczy albo rzuci jakimś sznurkiem...

--
scx
Fajna sygnaturka, co nie?