Re: Belinea czy Nec?

Autor: Robert P. <zyx3_at_poczta.xonet.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 22:39:07 MET DST

Użytkownik "Fiodor" <fiodor@fiodorecja.org> napisał w wiadomości
news:chnq3c$qt7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam! Potrzebuje niedrogiego i dobrego monita 17 cali. Po dlugich
> przemysleniach na polu bitwy zostaly dwa:
>
> 1) Nec FE770 (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3124)
> Sprawdzony, niedrogi i generalnie bardzo chwalony przez swoich posiadaczy.
>
> 2) NOWOSC! Belinea 103051 (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6527)
> Model nowy, jeszcze nie sprawdzony. Sam mam w domu obecnie Belinea 17
cali,
> ale inny model i jestem bardzo zadowolony! Znajomi, ktorzy maja Belinea
> rowniez chwala sobie. Parametrami ten model zabija Nec'a, ale tak naprawde
> [...]
Nie wiem nic na temat tego modelu Belinei (kurcze jak odmieniac te nazwe),
ale ten Nec ma odchylanie poziome 70 kHZ, to slabo jak dla monitora 17 cali,
daje to maksymalne realne odswiezanie dla 1024x768 85 Hz (maksymalane
teoretyczne 91 Hz). Wprawdzie 85 Hz uwaza sie za ergonomiczne, ale 90 lub
100 byloby lepiej. Przy 1280x1024 bedziesz mial 65 Hz, wiec praktycznie nie
da sie pracowac.

Robert P.