Belinea czy Nec?

Autor: Fiodor <fiodor_at_fiodorecja.org>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 22:26:14 MET DST

Witam! Potrzebuje niedrogiego i dobrego monita 17 cali. Po dlugich
przemysleniach na polu bitwy zostaly dwa:

1) Nec FE770 (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3124)
Sprawdzony, niedrogi i generalnie bardzo chwalony przez swoich posiadaczy.

2) NOWOSC! Belinea 103051 (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6527)
Model nowy, jeszcze nie sprawdzony. Sam mam w domu obecnie Belinea 17 cali,
ale inny model i jestem bardzo zadowolony! Znajomi, ktorzy maja Belinea
rowniez chwala sobie. Parametrami ten model zabija Nec'a, ale tak naprawde
malo o nim wiadomo.

Co poradzicie?