Re: [OT] Re: LCD nie do gier

Autor: Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 22:33:24 MET DST

Saiko Kila napisał(a):

> Być zmuszonym do częstego uzywania IE... Brr!

Hehe... ja ostatnio przypadkiem odpaliłem onet w IE i mało z krzesła nie spadłem
jak mnie po oczach walnęło pełnoekranową reklamą :-D

> BTW, ile kosztuje ta reklama u Ciebie? ;)

Hehe... ten xface to jeszcze z czasów kiedy tworzyłem narzędzie do ich podglądu
w slrn pod windows. Już nawet o nim zapomniałem :P

EOT - nie róbmy niepotrzebnych offtopików ;)

--
pozdrawiam,
Andrzej