Re: dysk ibm - mial ktos z nim problem

Autor: wipe <wipe_at_pai.net.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 22:34:28 MET DST

In article <chnbee$7gk$1@atlantis.news.tpi.pl>, ochwat@milea.pl says...
> jednen z dyskow zaczyna swirowac.. jest to IBM Deskstar 40 Gb 7200 obr..
> strasznie skrzypi (conajmniej jak zardzewiały) i przywiesza sie na jakis
> czas... skrzypi nierownomiernie i nie bardzo mozna stwierdzic od czego to
> zalezy i kiedy.. miał ktos cos takiego..
>
> ps. rok produkcji marzec 2001 (moze jakas seria ułomna)

Cześć ja miałem taki model w sumie nadal mam ;].
Wymieniałem go już 3 raz, dobrze że na gwaracji,
te same objawy: dysk zaczyna wariować, wydaje dziwne
dźwięki zawiesza sie na jakiś czas i znów startuje itd.
To norma każdy z tych modeli tak miał, teraz wymienili mi
na model 7200 rpm i naszczęście nie zauważyłem jeszcze aby sie sypał
jeżeli masz na gwarancji to wal do serwisu.
Pozdrawiam