Re: Zamiana procesora.

Autor: Marek Grobelski <groobel_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 08:31:25 MET DST

> mój C366 chodzi slicznie na 458 i z odpowiednia grafa (radeon7000) da sie
> ladnie ogladac divx (nawet przy 366MHz), moze grafe jakas skombinuj nie wiem
> czy masz AGP bo na PCI to jednak nie bardzo - byc moze jakies voodoo rush
> etc. albo lepiej ATI rage pci albo all in wonder

Podejrzewam, ze gdybym zalozyl lepsza karte grafiki daloby sie ogladac
filmy. Niestety ten Pc Chpis nie ma agp :/ Probowalem zalozyc voodoo 2 na
pci, ale jest ona za duza i haczy o slot ramow :P

> inne sztuczki:
> - zmiana rozdzielczosci ekranu na 640x480 lub 800x600
> - mniejsze odswierzanie monitora
> - codec: FFD show bez postprocesingu

Sprobuje tutaj z ta mniejsza rozdzielczoscia i odswiezaniem (obecnie mam
1024/768@75Hz) a co do FFDshow to jest ustawione bez postprocesingu

> - player pod winde: GDIVX, koala film player (starsza i nowsza wersja)
> chociaz czasami sie gryza z FFDshow :/ ale do innych codeców mozna spróbowac
> bo GDIVX

Pokombinujemy :P

> - player pod DOS lub dosBOX(win98): QuickView Pro Ver. 2.50 (DOS) <<< ten
> odtwarzal divxy chocby na notebooku z PII266 niestety z niektórymi filmami
> ma klopot i napisy wyswietla taka sobie czcionka :)

Probowalem zabawy z QuickView.... bez rezultatu

--
pozdr
MG