Re: Zamiana procesora.

Autor: Marek Grobelski <groobel_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 08:33:59 MET DST

> Jesli oprocz tego co napisales chcesz uzywac tego sprzetu do ogladania
> filmow, to zrob tak - wywal wszelkie divixy i inne "dodatkowe"
> stery/kodeki do filmow i sciagnij sobie windowsowa wersje linuxowego
> mplayer'a - u mnie na C300 wszystkie filmy chodzily.
>
> http://www.mplayerhq.hu/homepage/design7/dload.html

Co do wywalenia kodekow to juz taka opcje przerabialem... ale nie zaszkodzi
sie pobawic jeszcze, zwlaszcza, ze mamy jeszcze miesiac wakacji ;)

A co do mplayer'a to probowalem juz na nim odtworzyc filmy (co prawda pod
freebsd, a nie pod Win) lecz nie przynioslo to rezultatu

pozdr i dziekuje za wszystkie odpowiedzi

--
MG