Re: Zamiana procesora.

Autor: tornek <tornek_spamstop__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 18:18:36 MET DST

> Jestem w posiadaniu komputera o archaicznej konfiguracji:
> - PC Chips m748lmrt
> - C366MHz
> - grafika zintegrowana 8mb pobierajaca pamiec z ramu
> - 184MB RAM (fizycznie 192)
>
> Do www, ssh, gg i poczty nadaje sie on calkiem, calkiem. Jedynie czego
> brakuje to mozliwosc ogladania divx. Probowalem juz roznych sztuczek
> software'owych, jednak nie przyniosly one rezultatu. Wiedzac, ze plyta ta
> posiada jeszcze SLOT1 (jedyna jej zaleta? :P) zastanawiam sie nad zamiana
> procesora na P3 550 MHz (najmocniejszy wg instrukcji, ktory mozna zalozyc
> [...]

mój C366 chodzi slicznie na 458 i z odpowiednia grafa (radeon7000) da sie
ladnie ogladac divx (nawet przy 366MHz), moze grafe jakas skombinuj nie wiem
czy masz AGP bo na PCI to jednak nie bardzo - byc moze jakies voodoo rush
etc. albo lepiej ATI rage pci albo all in wonder

inne sztuczki:
- zmiana rozdzielczosci ekranu na 640x480 lub 800x600
- mniejsze odswierzanie monitora
- codec: FFD show bez postprocesingu

- player pod winde: GDIVX, koala film player (starsza i nowsza wersja)
chociaz czasami sie gryza z FFDshow :/ ale do innych codeców mozna spróbowac
bo GDIVX

- player pod DOS lub dosBOX(win98): QuickView Pro Ver. 2.50 (DOS) <<< ten
odtwarzal divxy chocby na notebooku z PII266 niestety z niektórymi filmami
ma klopot i napisy wyswietla taka sobie czcionka :)