Re: Zamiana procesora.

Autor: tornek <tornek_spamstop__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 12:15:15 MET DST

> Podejrzewam, ze gdybym zalozyl lepsza karte grafiki daloby sie ogladac
> filmy. Niestety ten Pc Chpis nie ma agp :/ Probowalem zalozyc voodoo 2 na
> pci, ale jest ona za duza i haczy o slot ramow :P

ale voodoo2 to akcelerator grafiki 3D co prawda jest program voodoo movie
wyswietlajacy filmy za pomoca tej karty ale próbowalem tego i filmy plynne
nie byly, jedyna najrozsadniejsza karta grafy mi sie wydaje to wlasciwie
ATI rage PCI albo jakies ATI-all-in-wonder PCI a moze dopalacz mpg4/dvd hmm

z moich zmagan z tym tematem wynikalo ze to grafa jest najwiekszym problemem

> Probowalem zabawy z QuickView.... bez rezultatu

w QV masz problem bo nie wyswietla czy moze wyswietla ale tez nie plynnie?
w quick view w opcjach przestawiales pare rzeczy? alt+o i w video options
i w video scale - jedna z opcji tez wylacza dxwiek i bez dzwieku
prawdopodobnie bedzie plynnie jednak bez dzwieku :)

nie wiem co wiecej poradzic, wymiana procesora raczej efektu nie da moim
zdaniem ale moge sie mylic