Re: monitor Philips 109P a zaklocanie innych urzadzen

Autor: Michal Pyka \ <humanista.pl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 09:31:35 MET DST

A.M. wrote:
| Zakłócenia mogą przedostawać z monitora do wzmacniaczy w głośnikach
| dwiema drogami - przez sieć zasilającą lub radiowo. Żeby rozpoznać z
| jakim rodzajem zakłóceń mamy tu do czynienia, trzeba zrobić
| następującą "kombinację". W czasie gdy ma Pan czynny cały swój zestaw
| proszę szybko wyciągnąć wtyczkę zasilacza głośników.

Ciekawe uwagi; sprawdzilem to i wyglada na to, ze zaklocenia rozchodza sie
przez powietrze a nie przez siec. Po wyjeciu wtyczki glosnikow z kontaktu
jeszcze przez chwile brzecza. Bylem tego niemal pewien, ale sprawdzilem.
Gdyby rozchodzilo sie przez siec, to by mi nie buczal telefon, bo ten ma
zasilanie z linii telefonicznej. Nie wiem co moge z tym wykombinowac, poza
tym, zeby sie przyzwyczaic ;-)

-
MP