Re: monitor Philips 109P a zaklocanie innych urzadzen

Autor: Michal Pyka \ <humanista.pl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 09:38:43 MET DST

MiW wrote:
| To jest strange... Mam rowniez taki monitor i zaklocenia odnosza sie
| jedynie do wiezy (co ciekawe - Philipsa ;-) ). Przenosza sie przez
| kiepskiej jakosci kabel jack-owy podlaczony do komputera (stoi jakies
| 30cm od monitora). Telefon stacj.(80cm), komorka i mikrofon (tuz
| przed), jak rowniez pare innych nie ma zadnych problemow. W druga
| strone rowniez nie ma problemu - tzn komorka nie powoduje drgan
| obrazu (co kiedys na uczelni na Sams. 753DFX zaobserwowalem).

No fakt - u mnie komorka tez niczego nie zakloca. Ja podejrzewam ze z tym
cos bedzie tak jak ze sprzetem RTV - nie wazny jest model, ale konkretny
egzemplarz i moze mam pecha. Wiem cos takiego mniej wiecej co jest przy TV
(na niuansach elektronicznych sie nie znam wiec prosze sie nie smiac ;-) ze
jakas tam cewka odp. zwiazana z przesylaniem / tworzeniem obrazu zawsze
mniej lub bardziej halasuje i wprowadza na jakiejs czestotliwosci
zaklocenia, no i ja mam akurat taka, ktora wchodzi w zakres (?) popularnych
mikrofonow etc. Nie wiem, moze ktos ma inne pomysly. Aha - komp, monitor i
wszystkie sprzety podlaczone do jednej listyw zasilajacej, ale z tego co
pamietalem, to podlaczenia bezp. do jednego gniazkdka bez listwy nic nie
zmienialo; Tel. zasilany oczywiscie z linii. Tak jak mowilem, bzyczenie te
nie uniemozliwia pracy, ale jest w miare slyszalne i irytujace.

-
MP