Komp do DTP/grafiki?

Autor: Piotr Karwowski <piotrkarwowski_at_NO.SPAM.spymac.com>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 13:41:03 MET DST

Prośba o poradę:)
Chcę dostosować jako tako mój strary komputer do pracy w
InDesign, Photoshop, Dreamveawer itp. Mam dosyć szybką
Barracudę, dorzucę jeszcze jeden dysk, ale zostaje kwestia
pamięci. Moja płyta obsługuje maksymalnie sdram 133mhz, mam
256mb, chciałbym dołożyć jeszcze 256 lub 512mb (jeśli 512,
to w dwóch czy jedenej kości?). Czy to ma waszym zdaniem
sens? GeForce 2 MX400 64ram w zupełności wystarczy do
grafiki rastrowej, ale czy procesor Celeron 700 @ 913mhz nie
będzie za wąskim gardłem? Do tej pory wydawał mi się
zupełnie wystarczający do biurowej roboty (nie gram) i
raczej nie mam ochoty (czyt. pieniędzy) na nowiutki
komputer, wolę zainwestować w porządny monitor.
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź
PS Warto w moim przypadku dokupić kontroler SATA dla
lepszego zarządzania dyskami (mam jeszcze napęd combo)?
Dzięki jeszcze raz:)