Re: zmniejszamy obroty

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 12:55:49 MET DST

> Kupiłem za 15 zł.
> http://allegro.pl/show_item.php?item=30534159
>
> Mój wentyl wył niemiłosiernie - 6000 obrotów/min.
> Po zamontowaniu tego cuda czasem przekracza
> 2500 obrotów, a skutecznie chłodzi Athlona XP 2600+
> Temp. w stresie niekiedy przekracza nieznacznie 50oC.
> Za to jaka cisza. Po włączeniu PC wiatrak stoi i rusza
> dopiero po paru minutach. W BIOS-ie musiałem

Noo pogratulowac, ciekawe jak dlugo procek popracuje.

Powinienes miec tak ustawiony regulator,
zeby po zalaczeniu komputera wentylator sie
krecil, powoli ale krecil.

Mi niedawno w jednym z komputerow zatarl
sie wentylator na Athlonie 1.7. Zdazylo
sie zaladowac Windows 98 i nastapil reset.

W ciagu 2-3 minut rdzen doszedl do ponad 90stC

Zecze powodzenia.