Re: CD-RW błędnie rozpoznaje płyty

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 12:58:44 MET DST

On Sat, 04 Sep 2004 09:38:06 +0200, mm <bezspamuf@o2.pl> wrote:

> miałem tak na zużytym napędzie, laser był zużyty i czytał tylko CD o
> silnym zapisie tzn. wykonane w technologii "super azo" (zielone) a
> srebrnych nie czytał, może być wada fabryczna i wtedy trzeba reklamować
> napęd ale wcześniej dobrze by było go sprawdzić na innym komputerze

chyba powoli dochodzę do tego, czym to może być spowodowane, chociaż mogę
się mylić.
płyty, których nie mógł przeczytać były dziwnie zapisane - posiadały
dograną dodatkową ścieżkę audio, mimo, że nie powinno się tam nic
znajdować - zrobiłem obraz jednej takiej płyty u znajomego i okazało się,
że jest tam dodatkowa ścieżka audio, której być nie powinno.
więc może to wina nagrywarki?
wszystkie płyty, z którymi miałem problemy były nagrywane na LiteOnach...
ale LiteOn ma dobrą markę, prawda? możliwe, że Nero jakoś dziwnie wypala
dane na nich?