Re: zmniejszamy obroty

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 13:24:43 MET DST

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości
news:chc6vm$bhd$1@druid.ceti.pl...
> Mi niedawno w jednym z komputerow zatarl
> sie wentylator na Athlonie 1.7. Zdazylo
> sie zaladowac Windows 98 i nastapil reset.
> W ciagu 2-3 minut rdzen doszedl do ponad 90stC

Miałeś radiator beznadziejny, zapewne aluminiowy
i bez pełnego kontatu z powierzchnią procesora.
Nie jest możliwe, aby nawet najlepszy (super) wetylator
"przewiał na wylot", czytaj schłodził lub dopuścił do przegrzania
w ciągu 2-3 min. podstawy radiatora, którą zwylke stanowi
kilkumilimertowa warstwa miedzi lub aluminium.
Zamim to kupiłem, poczytałem opinie Allegrowiczów.
Nikomu, z ponad 600 osób jakoś się to nie wydarzyło.