Re: 2 nagrywarki DVD, Którą wybrać ??

Autor: Kenickie <kenickieSPAMEROMSMIERC_at_box43.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 22:42:38 MET DST

> ktos na forum CDRinfo.pl napisal ze NEC 2500A mial czasem problemy z
> odczytem plytek nawet przez siebie nagranych.

Brednie. Nec 2500A ma słabą korekcję błędów przy odczycie. Ale wychodzi ten
mankament jedynie przy odczycie płyt porysowanych, albo nagrywanych na
kiepskim sprzęcie. Ja do tego ostatniego zaliczam LiteOny - z testowanych
przeze mnie egzemplarzy (DVDR) 3/4 nie potrafiło odczytać tego co nagrało
(dotyczy różnych nośników, najbardziej widoczne oczywiście na tych
najtańszych).
Za to jakość nagrań na 2500A jest bez zarzutu. Nawet z użyciem tanich płyt
(Vakoss czy Intenso), wszystkie nagrania dawały się odczytać we wszystkim.
Jedynie jeden stacjonarny Philips mi się zbuntował, ale on w specyfikacji
nie miał wogóle wyszczególnionego odczytu płyt DVDR.
Poza tym: używanie nagrywarki DVD jako jedynego napędu w kompie (a co za tym
idzie korzystanie z niej jak z odtwarzacza) to IMHO idiotyzm.

Pozdrawiam

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
kenickie<at>box43<kropek>pl